Dyrektor Marketingu w Uber, Europa Centralna i Wschodnia
Skorzystałem z doradztwa Marty w bardzo ważnym i trudnym projekcie marketingowym dot. partnerskiej współpracy Ubera z zewnętrzną marką. Projekt charakteryzował się wysokim ryzykiem i wysokimi korzyściami, zakładał bezprecedensowy sposób współpracy obu marek, skomplikowane pozycjonowanie i nietuzinkowy wybór komunikacji. W skrócie: nie była to bułka z masłem. Marta zajęła się projektem od razu, proponując mi naprawdę świetne pomysły, zadała pytania, otwierające nową perspektywę i nakreśliła kilka nowych kierunków działań. To były naprawdę wartościowe konsultacje, które pomogły mi wnieść wartość dodaną do mojej strategii marketingowej i planów na najbliższe kilka miesięcy. To był dobrze spędzony czas! Szczerze polecam Martę, jeśli potrzebujesz sparing partnera do dyskusji o swoich planach marketingowych, strategii czy wdrożeniu działań marketingowych.