? Kiedy tworzyłam strategię budowania swojej własnej marki osobistej zaplanowałam sobie, że będę m.n. występować na konferencjach, prowadzić szkolenia marketingowe i publikować merytoryczne artykuły w prasie branżowej. Pierwsze dwa cele zrealizowałam już jakiś czas temu, a teraz przyszedł moment na kolejny krok.
? Dziś mogę się pochwalić premierą prasową artykułu mojego autorstwa na temat marketingu w FMCG, który ukazał się w ostatnim numerze magazynu sprawny.marketing (nr 3/17 2021). Dzielę się w nim swoją wiedzą i wieloletnim doświadczeniem, które zdobywałam budując takie marki jak M&M’s, Twix, Mars, Bounty czy Milky Way.
Z artykułu “Dostępność mentalna, fizyczna i penetracja – jak wygrać marketingowy wyścig w FMCG?” dowiesz się:
✅ Jakimi zasadami gry rządzi się branża FMCG.
✅ Jak zwrócić uwagę konsumenta, o którą konkuruje tysiące marek i miliony produktów.
✅ Jakie czynniki mają wpływ na niską lojalność konsumentów w tej branży.
✅ Które marki wygrywają w FMCG.
A magazyn Sprawny Marketing kupisz m.in. w Empikach, kioskach Ruchu i na stronie https://sprawnymarketing.pl/szkolenia/magazyn/